God leanledelse i administration og service

Af: Thomas Fischer, Lasse Mønsted, Mikkel Eriksen

Læseprøve

Beskrivelse

Med lean som ledelsesværktøj har det vist sig muligt at reducere
sagsbehandlingstider, forbedre kundeservice, reducere
medarbejderstress og øge effektiviteten - med færre ressourcer.
Lean handler om at effektivisere de dele i organisationen eller
virksomheden, som skaber værdi for kunden, og fjerne alt det,
som for kunden er uden værdi. I den proces deltager hele organisationen, og målet er at skabe en kultur blandt alle medarbejdere
om hele tiden at gøre det bedre endnu.

GOD LEANLEDELSE i administration og service giver en introduktion til at arbejde med lean og bibringer lederen refleksioner
og bud på, hvordan man skal håndtere at indføre lean.

Yderligere informationer

  • E-bog

  • EPUB (Reflowable)

    EPUB (Reflowable)

  • Vandmærket

    Vandmærket

  • 119

  • Lindhardt og Ringhof

  • 9788711400548

  • 01-04-2011

  • Ledelse og ledelsesteknikker