Forældresamarbejde med fokus på elevernes læring
Af: Ulla Kofoed
LæseprøveBeskrivelse
Denne bog handler om, hvordan man som lærer kan inddrage forældre som en væsentlig ressource for elevers trivsel og læring. Bogen giver inspiration til at skabe en didaktik for forældresamarbejde, der ikke udelukkende handler om forældremøderne, men hvor samarbejdet med forældrene er tænkt ind i hele skolens hverdag og har fokus på elevernes læring. Hovedsynspunktet er, at hvis alle elever skal have mulighed for at reflektere over det, de lærer i skolen og udvikle deres faglige og sproglige kompetence, kræver det respekt, anerkendelse og inddragelse af forældrenes ressourcer.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
Vandmærket
Vandmærket
-
159
-
Akademisk Forlag
-
9788750042501
-
06-12-2010
-
Sprogundervisning og sprogindlæring, Kognitiv psykologi, Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik, Forældreskab: Råd og vejledning

Pris DKK: 145,50
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.